Nieuw in Schin op Geul.

Fanfare Sint Cornelius o.l.v. van hun dirigent Paul Oligschläger gaat samen werken met Limburgse artiesten.

Deze avond gaat verder opgeluisterd worden door  de zangeres Linda Koolen, samen met de dixie- en jazz band Feurthstreet Lumber Factory, zanger Geralt van Gemert (bekend door zijn vertolking van liedjes van Senatra en Elvis), bandoneon speler Gerard van Duinen, vooral bekend van zijn Argentijnse tango’s en verder zal het Combo, Rick van Weersch, gitaar; Joannes Vos, bas gitaar; en Toon Konings, piano, het fanfare orkest versterken.

Een spetterend concert met als thema Noord en Zuid Amerika.

Tijdens het concert wordt u meegenomen langs de verschillende gezichten van Amerika. Zo hoort u bekende muziek over grote steden en het moment daarna waant u zich in Mexico of Argentinië.

Prachtige, romantische en swingende muziek op een wijze zoals u die van de fanfare nog niet heeft gehoord.

Kom en geniet van deze unieke muziekavond.

De entree bedraagt slechts € 10.

Zaterdag 9 december om 19.30 uur, Gemeenschapshuis ’t Geboew, Schin op Geul.