Op zondag 17 juni 2018 trekt de jaarlijkse processie weer door Schin op Geul. De traditie leert ons dat deze dagen de kermis gevierd wordt.

Vanaf dit jaar pakken we het iets anders aan. De samenwerkende verenigingen Fanfare St. Cornelius Schin op Geul, Schutterij St. Mauritius Strucht, SV Geuldal, Jeugdstichting Club 77 en 't Geboew hebben gezamenlijk de handschoen opgeraapt en komen met een geheel nieuwe invulling voor kermiszondag.

Kirmes in Sjin! belooft een gezellige middag (en avond) te worden met diverse leuke activiteiten voor jong en oud. Met springkussens, een carrousel, spelletjes, heel veel gezelligheid en muzikale ondersteuning van de schutterij, fanfare en Driekwaart Sjin!

Aanvang is na afloop van de processie. Het evenement vindt plaats bij Brasserie de Kleine Koning en Hotel Salden aan het Kerkplein.

Een speciaal woord van dank gaat uit naar de Rabobank.

Tot 17 juni!

Kirmes in Sjin

Op zondag 17 juni 2018 trekt de jaarlijkse processie weer door Schin op Geul. De traditie leert ons dat deze dagen de kermis gevierd wordt in ons mooie...