Wie jarig is trakteert!

Fanfare St Cornelius is trots dat ze haar 100-jarig jubileum heeft kunnen vieren.

DANK U WEL CONCERT

2019: Een fantastisch jubileumjaar voor fanfare St. Cornelius. Wat hebben we genoten van onze feesten het hele jaar door.

Het galaconcert in juni in het openluchttheater in Valkenburg. Een druk bezocht concert. Samen met onder andere het klaroenkorps van Schutterij Sint Mauritius, Mannenkoor Internos, de Sjinse Oud Prinse en The Pigeons hebben we het publiek laten genieten.

Daarna ons zonovergoten Jubileumweekend. Voor elk wat wils. Jong en oud heeft genoten van de diverse activiteiten en verschillende bands, om er enkele te noemen, de Marinierskapel der Koninklijke Marine, Wahnsinn en de Janse Bagge Band. Afgesloten met een prachtig festival op de zondag.

Wij willen iedereen die ons geholpen heeft, de sponsoren, de vele vrijwilligers, de bezoekers maar vooral de inwoners van Schin op Geul en Oud Valkenburg bedanken voor hun steun. Als fanfare willen wij dit muzikaal doen met een spetterend dank u wel concert op zaterdag 14 december om 20.00 uur in Gemeenschapshuis ’t Geboew.

Naast de fanfare zullen hier ook aan meewerken de dansclub van club 77, onze blokfluit leerlingen, en Marlou Obers en Geralt van Gemert als solisten.

U bent van harte uitgenodigd.