DUCKRACE

Terugkijkend naar een zeer geslaagde eerste editie van de Sjinse Duckrace, komt er dit jaar een vervolg!

Duckrace 2 zal plaatsvinden op zondag 24 juli, omstreeks 14:00 op de speelweide aan de Mauritiussingel. Aansluitend zal onze fanfare een zomers buitenconcert geven.

Mooie gelegenheid om de zomervakantie met het gehele gezin in te luiden. Voor een hapje en een drankje wordt gezorgd.

Het samenzijn loopt tegen 20u ten einde.

Uiteraard geen duckrace zonder eenden. Eenden kunt u voor € 3,50 per stuk of 5 stuks voor € 15,- op de speelweide kopen.

Naast de race is er ook een wedstrijd van de mooiste eend voor kinderen. Hiervoor wordt een speciale Duck-knutselmiddag georganiseerd op woensdag 13 juli om 14u in gemeenschapshuis ’t Geboew. Voor grootte eenden en knutselmateriaal is gezorgd.

Bedenk alvast een mooi idee en geef je op via het emailadres duckrace@fanfareschinopgeul.nl onder vermelding van je naam en telefoonnummer.

Houd onze socials in de gaten voor updates!