100% CONCERT Marinierskapel

Op donderdag 19 september geeft de Marinierskapel der Koninklijke Marine muzikaal kleur aan ons 100-jarig jubileum.
Met hun gevarieerde programma laten zij zowel de klassiek georiënteerde luisteraar alsmede de aanbidder van het moderne genre aan hun trekken komen.

De Marinierskapel heeft een speciale klank, uitstraling en speelt verschillende soorten muziek en wordt regelmatig in binnen- en buitenland gevraagd. Een eer om ze in ons jubileumjaar in Sjin op bezoek te hebben.

Wie? 100% Concert: Marinierskapel der Koninklijke Marine
Waar? Feestpaviljoen 100% Fanfare 100% Sjin aan de Mauritiussingel in Schin op Geul
Wanneer? 19 september 2019
Zaal open? 19:00 uur
Start concert? 20:00 uur
Kosten? € 15,00

Bronvermelding foto: fotograaf Louis Meulstee

Bestel tickets

Tickets voor het concert van de Marinierskapel bestelt u via onderstaande knop.

Helpdesk

Indien je problemen ondervindt met het bestellen van tickets, neem dan contact op met de Tickli Klantenservice via +31 (0)43 609 8536. Bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Voor overige vragen kunt u contact opnemen met fanfare St Cornelius: info@fanfareschinopgeul.nl

Voorverkoopadressen

Vanaf begin juli is het ook mogelijk om papieren tickets bij de volgende voorverkoopadressen te kopen:

• Bie d’r Bekker, Strucht 15 Schin op Geul
  • Gemeenschapshuis ’t Geboew, Warande 43 Schin op Geul